Ögat

Ge kundservice som gör att kunderna kommer tillbaka

God kundservice innebär att uppfylla kundernas förväntningar vilket hjälper till att skapa goda relationer med kunderna som leder till långvariga kundrelationer. Här följer fyra enkla strategier som hjälper dig att skapa långvariga relationer och behålla dina kunder:

  • Bra service bör vara din högsta prioritet. Utmärkt service uppstår när du överträffar kundernas förväntningar.
  • Var påläst: Dina yrkeskunskaper är anledningen till att kunden går till apoteket och kan särskilja ditt apotek från andras.
  • Din inställning smittar av sig. Hur du ser på dina kunder är avgörande för hur du behandlar dem. En positiv inställning visar ditt engagemang för kvalitet
  • Jämn kvalitet: Kunderna kommer tillbaka för att de blev nöjda förra gången. Sätt upp höga servicemål och ge kunderna det de förväntar sig varje dag.
Le
 
© Novartis.    ACT # :E81808868029
Alcon: a Novaris Company